Wednesday, November 3, 2010

Where Everybody Knows Your Name


חלקנו עוד זוכרים את הסדרה האלמותית "Cheers" (או בתרגום המוזר "חופשי על הבר"). מי לא חלם על מקום שכזה, מקום שאליו תמיד נעים להגיע, שמישהו יצעק "Norm!!!" (או את השם שלך) איך שאתה נכנס בדלת.
לפני כשנה וחצי , בתאריך הסימבולי 2.2.2009, נפתח במרכז זיו הפאב-מסעדה "נולה סוקס", על חורבותיו של פאב ה"הסלס" המנוח. ה"נולה" (כפי שהוא מכונה ע"י יודעי דבר) הוקם ע"י שלושה שותפים שחיים ונושמים את נושא חיי הלילה והאלכוהול – מיכה ממן, יוני יוסף וחגי וייס. הפאב מכוון לקהל איכותי ומגוון, שיודע ליהנות משתייה, אוכל, מוסיקה מצוינת ובכלל מהחיים.
המקום מעוצב בקווים אלגנטיים אך ייחודיים, וכשיושבים בנולה מרגישים מנותקים מהעולם החיצון. הגענו למקום שבו אפשר להירגע, לשתות אלכוהול משובח, להתענג על אוכל מעולה, ליהנות מהופעות של הרכבים שונים (בכל שישי בשעה 14:00 הופעות ג'אז ובלוז חיות, הכניסה חינם) ומתערוכות אמנות מתחלפות. האווירה משפחתית ומזמינה ובאותו זמן יש דגש על אמנות ונו, קצת קולטורה אדג'ית. כשיושבים בנולה, לפתע יש תחושה שמשהו קורה בחיפה.
הרופוס. כדי להבין צריך להגיע
בעלי הנולה רואים לנגד עיניהם שתי מטרות קדושות: מוסיקה ושכרות. זהו המקום היחיד בחיפה שבו מנגן די ג'יי בכל ערב. בחגים ואירועים מיוחדים המקום הופך לזירת מסיבות, קומפלט עם ריקודים על הבר וכמויות אלכוהול אדירות במחירים אפסיים, כך שלמי שעוד לא נכח במסיבה של הנולה, מומלץ להשאיר את האגו בחוץ, להצטייד בהרבה מצב רוח ובעיקר בנהג תורן.
אגב, רבים אינם יודעים מה פשר השם "נולה סוקס". הנולאים מעדיפים להשאיר את העניין בגדר תעלומה, אבל למי שבאמת סקרן - ניתן למצוא רמז בלוגו של הפאב.
הפאב פתוח בכל יום מהשעה 11:00 בבוקר לארוחות עסקיות עם מחיר מיוחד לסטודנטים.
כדאי להתעדכן בלוח האירועים וההופעות בדף הפייסבוק של נולה סוקס  
Nola Socks, שלום עליכם 4 מרכז זיו חיפה


No comments:

Post a Comment