Tuesday, December 21, 2010

תדלק וסע

עולם הבלוגים הוא יקום מרתק. כל אחד יכול לפתוח בלוג ולהגג בו בלי סוף, להעלות תמונות וכל מה שעולה ברוחו. זה כמובן פתח לשטויות אינסופיות ומיותרות, אבל הצד השני והנפלא של העניין הוא שאפשר למצוא ברשת בלוגים מדהימים של אנשים סופר-מוכשרים ויצירתיים.

הבעיה היא שכל בלוג יכול לקחת אותנו לאלפי בלוגים אחרים. הנה סצנריו שחוזר על עצמו תדיר: נתקלנו בתמונה מעניינת בבלוג כלשהו, ובצד, בקטן, מצוין המקור של אותה תמונה, וממש בטעות הקלקנו ימנית על שם האתר, וכשנפתח לנו החלון הקטן ושאל אותנו האם לפתוח בטאב חדש, ואמרנו "טוב, נו, נבדוק רק עוד את הבלוג הזה ואז נמשיך לעבוד. מבטיחים". כעבור שלוש שעות, עשרות חלונות קטנים פתוחים מול עינינו המתמוגגות, ועשרות מיילים נטושים שטרם נקראו ממתינים גלמודים באינבוקס. מה נעשה, שיש כל כך הרבה כישרון ויופי בעולם (הוירטואלי) הזה?

אז מדי פעם נביא טעימונת מהכמות הבלתי נגמרת של הבלוגים והאתרים האלה. שמקום העבודה שלנו לא יסבול לבד.

והיום: בלוג שנקרא "Gas Station", שפשוט אוסף צילומים מעניינים מכל מיני תקופות: צילומי אופנה מוצלחים במיוחד, שחקנים ואמנים מפורסמים מתקופות שונות, צילומים מסרטים אייקוניים, ובגדול מה שנראה לבעלי הבלוג שווה פרסום, כנראה. האמת, לא הצלחנו למצוא מידע על מי שמפעיל את הבלוג, מה שרק מוסיף נופך של מסתורין מתקתק על העניין.

הנה דוגמיות למה שאפשר למצוא פה:

Bette Davis

Pierre Dal Corso

Bradley Pitt

Young Isabella Rosselini 

Dita Von Teese

Bowie Baby
Natalie Portman for Vogue, Jan 2011
Monroe

No comments:

Post a Comment