Wednesday, September 1, 2010

הטוב, הרע והאוי ואבוי - אופנה בטקס האמי


credit: WENN.com
הטוב:
קלי אוסבורן בשמלה של טוני וורד עם הדפס גיאומטרי, מחמיאה לגזרה החדשה (סחתיין) והחלק העליון מעניין ומסווה את מה שקלי עוד לא הורידה. השיער מדויק והמראה כולו קורץ דווקא לפסלון אחר, מתחיל ב-א'...















WENN.com
כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שהתחילה את הקריירה דווקא כאייקון טראש, הצליחה לאחרונה לעשות מהפך אופנתי ועברה לצד הטוב של מדורי האופנה. גם בטקס האמי היא מפתיעה לטובה עם שמלה נשפכת של מרקזה עם צוואר מיוחד ושיער אסוף שמגביה ומאריך אותה. לרוב גזרות כאלה לא כל כך מתאימות לנשים עגלגלות אבל בעזרת המחוך דווקא הצליח לה!













Tommaso Boddi / PR Photos
ופרס השמלה המוצלחת ביותר הולך לג'נוארי ג'ונס, הלא היא בטי דרייפר המתוסבכת מ"מד מן". ג'ונס בדרך כלל לוקחת סיכונים על השטיח האדום וגם הפעם לא מאכזבת - שמלת טווס בכחול מהמם של ורסאצ'ה, עם קונוסים א-לה גוטייה על החזה, גימור אסימטרי ושובל ארוווווך (איך היא הצליחה לשבת?!). רק חבל שהשיער נראה לא מסורק והנעליים מפוהקות, אבל נסלח לה בזכות השמלה המעולה.













הרע:
Jason Merrit/Getty
כריסטינה הנדריקס, הקראש האחרון שלי (וזאת מהפוסט הקודם), בשמלה של זאק פוזן בצבע דווקא מחמיא שמבליטה את גזרת שעון החול המפורסמת שלה, אבל הנוצות על הכתפיים משונות וגורמות לחלק העליון להיראות גדול, ואצל כריסטינה אין ממש צורך בעזרה בתחום הזה. אבל אני עדיין מפרגנת למרילין מונרו החדשה שלי, לא קל למצוא שמלות מחמיאות עם מטען עודף כזה מקדימה.



















WENN.com
לעומת זאת הקראש הישן שלי לורן גרהם, לורליי גילמור הנצחית, יפהפייה מהזן הנדיר, פישלה פה עם שמלה מוזרה בגיזרה לא ברורה של יגאל עזרואל (אז מה אם הוא מאשדוד. לא יצא לו הפעם) שמחביאה את הגוף של לורן, ובכלל נראית כאילו היא בעצם לבשה סינור הנקה. השיער גם לא מוצלח. חבל.














קראש שלישי ואחרון (היום הקראשים שלי לא כ"כ מתפקדים) - היידי קלום, גם היא בשמלה של מרקזה. כן, הלוואי על כולנו ככה בגיל 37 אחרי 4 (!) לידות, הרגליים לא נגמרות וכו' וכו', אבל החלק העליון של השמלה עבה וגס ולא מתאים לשרשרת המוצלחת, והיידי שוברת כלל ברזל באופנה: אם חושפים רגליים מכסים חלק עליון ולהיפך. לא נורא, עדיין יש לך סיל בבית.













 האוי ואבוי:
כאן אני משאירה לכם להחליט מי מזעזעת יותר: אנה פאקווין ("דם אמיתי", וגם הילדה מ"הפסנתר") במראה גלדיאטור מחריד עם שריון של אלכסנדר מקווין, או דיאנה אגרון ("גלי"), טירונית על השטיח האדום שמרוב התלהבות כנראה לא השכילה להבין שמה שהיא לובשת זו לא שמלה של קרולינה הררה אלא וילון קשור בסרט.
Frzaer Harrison/Getty
Frzaer Harrison/Getty



1 comment: