Tuesday, February 14, 2012

NY Fashion Week - Alice + Olivia

לפעמים זה מרגיש כאילו רק לפני רגע נגמר שבוע אופנה אחד, וכבר מתחיל אחר ואין רגע לנשום וקשה לעקוב והראש מסתחרר מרוב טרנדים. מצד שני, אי אפשר לא להישאר מעודכנות... אז החלטתי שאני לא משגעת את עצמי, אני לא אצפה בכוווווול התצוגות, אלא אבחר רק את אלה שמתחשק לי לבדוק וזה מספיק בינתיים. ממילא כל מה שטרנדי כבר יגיע לכל מקום, אם נרצה ואם לא. 
שבוע האופנה לסתיו 2012 נפתח בניו יורק וכל ההוז-אנד-שמוז לא ישנים כבר כמה לילות, הבלוגוספירה בטרפת ולאנה וינטור בטח כבר כואבות הרגליים. אבל אין מה לעשות, סה-לה-וי ובשביל יופי צריך לסבול. 


התצוגה הראשונה שבחרתי לסקור היא של המותג Alice + Olivia, מותג שמסקרן אותי אישית כבר כמה עונות. בקולקציית הסתיו הזו אין בשורה מהפכנית, אבל היא כיפית, צבעונית (בניגוד למעצבים רבים העונה, שהחליטו להתמקד במונוכרומטיות ובצבעים נייטרליים, כמו שכבר הזהרתי שיקרה), והמחשבה שקפצה לי מייד לראש כשעברתי על התמונות מהתצוגה היא - בלייר וולדורף! זה הזמן להתנצל בפני כל מי שלא מכור לטמטמת המופלאה ששמה "גוסיפ גירל" (אין מצב שאני קוראת לזה "אחת שיודעת"), אז סליחה - או בעצם, שום סליחה. פאק שלכם. 
איפה היינו? כן, בלייר! כמובן! כמעט כל לוק יכול היה בקלות להתלבש על בלייר, או שבלייר היתה יכולה להתלבש עליו. הסטייל המדוקדק אך ייחודי של בלייר תפור בדיוק (חה.. תפור) על הקולקציה של Alice + Olivia. ולא מזיק גם שרוב הדוגמניות בתצוגה ממש מזכירות אותה. הנה תראו:



READ MORE...





















No comments:

Post a Comment